woensdag 5 juli 2017

Cadeautjes voor de jarigen

Er waren niet enkel sweaters voor de verjaardag van de kleinzonen. Ik maakte nog meer voor hen.

Voor Storm maakte ik 2 "knikkerlappen". Via de blog van Mieke ontdekte ik ze hier. Ineke noemt het "mollaby".

De lappen hebben ongeveer de grootte van een A4-blad. Aan de ene kant gebruikte ik leuke stofjes uit de voorraad.



Aan de andere kant een restje zachte sweaterstof.




Voor Otis haakte ik fruit en groenten. Die stonden al op zijn verlanglijstje voor de Sint, maar Sint vond toen geen tijd om ze te maken. Gelukkig had moeke ondertussen wel tijd gevonden om voor een kleine groente- en fruitvoorraad te zorgen.



Ook voor de gasten op het verjaardagsfeestje werd er nog wat gemaakt. Met de koekjesstempels maakte ik heerlijke Otis- en Stormkoekjes!






2 opmerkingen: