dinsdag 17 maart 2015

Herstel

Dank je wel voor de beterschapswensen na mijn berichtje over de griep!  Ik ben bijna terug de oude. Fysiek ben ik nog niet terug in orde (stelde voordien ook niet veel voor) en mijn stem durft nog te verdwijnen. Benieuwd wat dit morgen gaat geven na een dag te gaan werken/praten.

't Zonnetje scheen vanochtend lekker binnen, het ideale moment om aan de - uitgestelde - grote opruimactie van de hobbykamer te beginnen.

Enkele voor en na foto's.








Als ik de voor-foto's nog eens bekijk, word ik er bijna verlegen van :(...
Volgende week nog een beetje verder rommelen en dan kan ik weer opnieuw starten met naaien (en rommel maken).

Ondertussen ben ik ook nog bezig aan een dekentje op verzoek. 't Is bijna klaar.



Dat was 1 van de voordelen aan het ziek zijn, na enkele dagen had ik terug zin in haken èn ik had er nu ook de tijd voor ;).




4 opmerkingen:

  1. Haha, wat ben ik blij dat dat niet alleen bij mij is na een creatieve bui...Ik heb me hier opgelegd om tussendoor op te ruimen sinds ik mijn nieuwe hobbykamer heb... maar het is inderdaad direct weer rommelig...
    Wel een gezellig stekje dat je daar hebt! Enne fijn dat de griep vertrokken is! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an amazing difference, a beautiful room.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit noem ik voorwaar een stevige opruimactie!
    Goed gedaan!
    Dat wordt werken met eens zo veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Netjes opgeruimd, nu kan je er weer tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen