vrijdag 19 december 2014

De kerstmarkt

De kerstmarkt vorige zondag was weer een groot succes! Goed weer, veel volk, leuke sfeer, goede organisatie en leuk gezelschap in onze kraam!

Toen ik alles probeerde op de tafel te schikken, was ik toch weer verrast van de enorme hoeveelheid die ik op een jaar gemaakt heb.


Een overvolle tafel ;).

De knuffels en de riddermutsen waren heel geliefd.

Van de gelukspoppetjes mochten er maar een paar terug mee naar huis.
En ik ben stiekem blij dat mijn mooie Pip-deken niet verkocht is :)!

Ook nog enkele snoeppotten over. Daar kan ik nog wel enkele neefjes en nichtjes blij mee maken.

De mooie kaartjes van de dochter.

De leuke knuffels en babyartikelen van buurvrouw.

L. en L., volgend jaar weer samen een tentje delen?








1 opmerking:

  1. dat zag er prachtig uit en wat mij vooral opvalt zijn de potjes, heb weer een paar ideetjes opgedaan , potje met witte stippen en de bruine met de oogjes, dikke proficiat, waar was die kerstmarkt ergens?
    groetjes
    Micheline ( kruissteekmieke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen