vrijdag 23 mei 2014

Nog maar eens...

... een deken. Nu geen klein deken, maar een deken met een groter formaat.

Enkele maanden geleden zag ik bij Charlotte enkele foto's die mij omwille van de kleuren direct aanspraken. Ik bestelde een voorraad Stylecraft en las en bekeek de betreffende blogs eens heel goed.
Ik probeerde het een en ander uit en ondertussen kwamen deze al uit mijn handen.



Jullie zagen eerder al een glimp van de gehaakte vierkantjes.

Leuk om combinatie's uit te zoeken. Ik moet dringend nog wat extra kleurtjes bijbestellen.

Hier zie je al een beetje wat de bedoeling is.

 

Ik ga ze pas aan elkaar zetten wanneer alle vierkantjes klaar zijn. Lijkt me een leuk werkje om volgende winter te doen. Geeft het al direct warmte voor het klaar is ;).

11 opmerkingen:

  1. Heel apart zo met die gekleurde cirkels. Ik vind het wel heel mooi.Allé jij weet al wat te doen in de winter :-)
    fijn weekend
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute! Lovely colors too! Love the white that join them!
    Have a fabulous weekend!
    Hugs from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er al veelbelovend uit, succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel dat je me hierop attent maakte! Het ziet er zoals hierboven al gezegd wordt, heel veelbelovend uit. Heel mooie kleuren; ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
    groetjes, Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat wordt een mooie deken. Lekker vrolijk met al dit kleurrijke cirkels.

    Succes en veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Vrolijke kleurenbende bij elkaar zo.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gehaakte dekens zijn de max. Alleen zo extreem veel werk, eh?

    Dat van jou wordt bijzonder mooi, dat kan je nu al zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom ik ook even spieken hoor hoe je deken vordert :)
    Wat een mooie kleuren heb je gekozen, ik ben gek op ton-sur-ton!
    Heel veel haakplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Очень здорово получается! Спасибо за участие в проекте Рукодельное кафе!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk!!! Wat een heerlijke kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very pretty squares! I can't wait to see the finished blanket! Thank you for linking up at Link & Share Wednesday! and Congratulations :) your project was one of the most clicked at last week's party!! http://www.oombawkadesigncrochet.com/2014/06/party-45-link-and-share-wednesday.html Rhondda

    BeantwoordenVerwijderen