vrijdag 7 maart 2014

Swappen

Ik bewonder al heel lang de teken- en borduurkunsten van "Emmel".

Toen ze voorstelde om te swappen voor één van die prachtige, geborduurde ritstasjes was ik kandidaat. Ik informeerde waar ik haar blij mee kon maken en zij blijkt fan te zijn van mijn haaksels.

Ik pakte deze 2 in voor haar en ondertussen zijn ze gearriveerd.

Gisteren mocht ik mijn pakje op gaan halen. 

De doos was mooi verpakt.
Het papier werd er heel voorzichtig afgehaald, te mooi om te scheuren.

Wat zat er in de doos...?

Enkele mooie kaarten met afbeeldingen gemaakt door Ellen.
Een geweldig mooi geborduurd ritstasje...
... mét inhoud.
Een mooie rode lap stof.
En een prachtig geborduurd kindergezichtje, in een retro-kader.
Stuk voor stuk prachtige werkjes.

Ik maakte van de gelegenheid gebruik om in één van de hoekjes in de hobbykamer wat te verplaatsen met dit als resultaat:



Dank je wel Ellen! Ik hoop dat je evenveel plezier hebt aan de knuffels als ik aan jouw kunstwerkjes.

1 opmerking:

  1. Uw knuffels staan hier mooi te pronken, ik krijg veel toffe reacties en dan moet ik telkens zeggen, eu ik heb dat niet zelfgemaakt…;-) Fijn dat alles al zo mooi gepresenteerd is in uw hobbykamer

    BeantwoordenVerwijderen