vrijdag 28 februari 2014

Wat eerst?!

Begin van deze week raakte een dekentje klaar (dat nog niet getoond kan worden). Toen zat ik daar 's avonds bij tv, zonder haakwerk.

Geïnspireerd door het boek Haken & Kleur van Saskia en Claire én door het kussen van Sofie zocht ik enkele restjes bij elkaar en begon sleutelbloemen te haken.


Ik ben nog op zoek naar de juiste kleur groen om verder te doen, ondertussen haak ik nog even door tot ik genoeg bloemen heb om er later een kussen mee te maken.

Gisteren bracht de postbode de bolletjes die ik bestelde bij Charlotte.



Ga ik er dit deken mee haken? Of het ripple-deken uit het  boek Heerlijk Haken van Annelies? Of nog een ander...?

Een luxeprobleem ;)...: wat maak ik eerst?!

2 opmerkingen:

  1. Er is zoveel moois om te maken dat je inderdaad soms wel eens een probleem hebt met wat nu eerst...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je probleem is erg herkenbaar:) Mooie bloemetjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen